Alla inlägg den 27 april 2014

Av nothingreally - 27 april 2014 15:45

     Jag mår inte så jävla bra egentligen. Det kanske verkar som det när jag är ute bland vänner och i skolan, men det är inte så. Jag säger ofta att det är helt okej, oftast för att jag inte orkar prata om det. Det är jobbigt när folk frågar. Det känns kanske bättre att skriva om det, jag vet inte. Jag vet egentligen inte varför jag skriver om det heller.

     Jag har gått upp i vikt igen. Jag har gått upp över 15 kilo. Läkare säger att jag är i normalvikt och kan gå upp flera kilo till, men det känns inte som så. Jag borde träna och äta mindre. Problemet är att jag inte kan sluta äta. Jag bara äter och äter hela tiden. Jag är grovt sockerberoende, det vet jag.

     Jag är inte direkt fulmen jag känner mig inte nöjd heller. Det är svårt att förklara. Jag är glad att jag har mer kurvor, men samtidigt känner jag mig för stor. Jag ska försöka gå ner lite i vikt. Får se hur det går.

Av nothingreally - 27 april 2014 13:00

      Fuck yes! Idag fick jag ett sms om att böckerna som jag har reserverat finns på biblioteket nu! Jag har väntat i flera veckor på att de ska komma, och nu så har de äntligen gjort det! Önskar att jag kunde hämta dem idag, dock, men jag måste vänta till på tisdag.. Jag är ju hos morsan nu, och kommer inte hem förrän sent imorgon.

      Ni förstår inte hur peppad jag är! Jag visste inte ens att de fanns förrän några veckor tillbaka! Det är 

fortsättningen på två olika serier som jag har följt i några år, och jag har väntat så jävla länge, och nu ska jag snart få läsa dem! Jag kan skriva mer om böckerna när jag har dem i handen.


Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards