Alla inlägg den 9 april 2014

Av nothingreally - 9 april 2014 23:33

     Jag gick till doktorn igår. Jag har mått värre än vanligt ett tag, så jag blev tillslut ditkallad. Det slutade med att doktorn inte visste vad hon skulle göra med mig, för min medicin fungerade inte. Hon ville att jag skulle sluta med Lamictal och börja på en ny medicin, men först måste jag trappa ner. Sen vet hon inte vilken medicin jag borde ta istället, men hon föreslog Litium, och eventuellt även byta ut Fluoxetinet mot något annat. Jag vill inte ta Litium, fan, den medicinen skrämmer mig. Har man väl börjat så är det inte säkert att man kan sluta. Jag sa åt henne att fortsätta leta till nästa gång vi ses, för nej. Inget Litium till mig, tack. Det tänker jag bara ta om inget annat fungerar. Kan någon som tar/har tagit Litium som kan berätta sina erfarenheter om det? 

     Jag ska också ta en del blodprover. Jag gillar att ta sprutor och blodprov, faktiskt. Det enda jag inte gillar med det är att man måste ta bort det som täcker armarna. Jag vill inte att de ska se mina ärr.


Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards