Alla inlägg den 16 mars 2014

Av nothingreally - 16 mars 2014 18:43

     Om jag skulle dö nu, vilka skulle bry sig? Hur många veckor skulle det ta innan de som brydde sig inte gör det längre? Hur lång tid tar det att glömma bort mig? Om jag dör ikväll, så kanske jag är glömd redan imorgon. Jag har inte lämnat annat än oreda och kaos bakom mig. Ingenting som är värt att hålla fast vid, ingenting att vara stolt och hurra för. Jag är ingenting. Jag kan ingenting.

Av nothingreally - 16 mars 2014 02:08

     Så jag blev uppenbarligen inte överkörd eller något liknande. Just nu sitter jag och gråter över en serie. Jag hatar att se hur allt går åt helvete för dem, speciellt för min favoritkaraktär. Han gör sitt allra bästa för att skydda alla, och ändå går allt åt helvete, och alla överger honom. Ingen förstår att det han gör, gör han för dem. Att han gör allt för att skydda dem, och skulle dö för dem om han var tvungen, men de fattar inte det för de är själviska idioter. It's really heartbreaking. Jag vill inte kolla mer, men jag måste se hur det slutar. Well fuck.

Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards