Alla inlägg den 18 mars 2014

Av nothingreally - 18 mars 2014 17:30

     Allt gör mig irriterad idag. Jag stör mig så mycket på att många gästskådespelare i Supernatural är värdelösa. I alla fall barnen. Och en hel del andra. Serien är bra, och de flesta är bra skådespelare, men dem som är dåliga.. Fan vad jag stör mig. Speciellt idag. Stela, uttryckslösa, går inte in i rollen. De bara står rakt upp och ner på stället och säger sina repliker, inte mer. Dem bryr sig inte ens om att det ser ut som om dem har suttit på en decimeter lång spik och pratar som om de lärde sig att prata igår. Jag kan inte skylla på de små barnen, de som är mellan 0-8 år. Mellan 9-11 har jag också relativt mycket överseende, men över det så har jag ingen tolerans alls känns det som. Ännu värre med vuxna skådespelare. Vad fan ska man vara skådespelare om man inte kan skådespela för?

     Jag har inte åstadkommit någonting idag. Jag gick inte till skolan. Jag har inte diskat, städat eller tvättat. Jag har bara duschat, ätit och kollat på supernatural. Och varit en bitch. Jag är åtminstone en ren och mätt bitch.

Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards