Alla inlägg den 23 februari 2014

Av nothingreally - 23 februari 2014 17:02

     När jag vaknade upp idag blev jag vettskrämd. Det var blod lite överallt i sängen, och jag förstod inte varför. Förrän jag såg ner på mig själv och mindes gårdagen.

     Jag hade kollat på serier hela dagen, och det kändes ganska bra när jag väl var djupt inne i dem. Jag hade sett ut ytterligare en säsong av supernatural och spelat lite tv-spel. Det var inte förrän vid 3 på natten, när jag hade bestämt mig för att sova, som allt rasade ner på mig igen. Allt var för jävligt, och ärligt talat kändes det som att jag inte skulle överleva natten. Det gick som det gick, och det slutade med att jag skar mig, över både armar och ben. Djupast på armarna. Jag plåstrade om mig så gott det gick med gasbindor och allt, men det blödde igenom undernatten. Jag hade väl missbedömt hur illa det var. Det hade bildats sårskorpor när jag vaknade, men så fort jag rörde på mig så gick såren upp igen, och började blöda som tusan. Jag har fått kontroll över det nu.

     Jag vette fan hur jag ska kunna dölja det här för mina vänner. De vet ju om att jag skär mig, men jag hade lovat att sluta och den här gången hade det inte slutat särskilt bra. Jag har tur som bor själv i alla fall, så att jag inte behöver dölja det för föräldrar eller en partner.

     Jag mår ganska dåligt över det nu. Jag känner mig svag, och jag vet att det beror på att jag måste få i mig socker nu. Blodförlust = måste få i sig socker så att kroppen kan återhämta sig bättre. Så jag ska steka pannkakor med mycket sylt och grädde. Det kanske får mig att må bättre psykiskt också. Nåväl..

     Har någon här haft en liknande upplevelse, eller är det bara jag som är korkad? Om någon här har det, hur hanterade du situationen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards