Alla inlägg den 27 februari 2014

Av nothingreally - 27 februari 2014 11:23

     Jag gick inte till skolan idag heller. Kunde bara inte. Just nu sitter jag och kollar på Supernatural igen. Jag ska ta mig igenom säsong 2 idag, säsong 3 ikväll.

     Jag erkänner, jag flyr ifrån verkligheten. Det är bara så mycket lättare att tänka på serien än livet. Det är enklare. Det känns bättre. Och jag orkar inte med jobbiga saker nu. Jag hoppas att jag gör  det snart.

Av nothingreally - 27 februari 2014 00:48

     Jag älskar att drömma. Mina drömmar är alltid så spännande. Jag drömmer nästan alltid om äventyr, magi, spänning och läskiga saker.Jag älskar till och med mina mardrömmar, för dem är så läskiga och spännande. Jag är ute på äventyr varje natt. Ibland är det apokalyps, hela världen går åt helvete och jag måste kämpa för att överleva. Ibland är det krig, och jag är en svärdsmästare eller häxa eller något annat awesome som måste rädda mitt kungarike och mitt folk. Ibland är jag en fisk eller en sjöjungfru, ibland är jag en spelkaraktär, ibland är jag fast i en annan dimension. Portaler, andra världar, äventyr, skräck och fantasy dyker ofta upp i mina drömmar. Det är så underbart. Ofta drömmer jag om att jag måste lösa pussel och gåtor också.

     När jag drömmer så ser jag allt väldigt tydligt också. Allting känns intensivt och lämnar mig berörd. Det brukar inte vara suddigt, utan det känns ofta väldigt verkligt, även fast temat inte är så verklighetstroget.

     Jag önskar att jag kunde komma ihåg allt jag drömmer, för då hade jag skrivit ner dem och kanske till och med skrivit en bok. Nåväl. Hur brukar dina drömmar vara? Vad brukar du drömma om, och vad tycker du om dem? Berätta allt om dina drömmar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag försöker bara ta mig igenom dagen, vilket kan vara svårt för mig.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards